- Deti, u ktorých psychológ, neurológ či
psychiater diagnostikoval hyperaktívnu
poruchu pozornosti (ADHD) majú narušenú pozornosť, sú
hyperaktívne, impulzívne, ich správanie nie je primerané situácii.
- Deti
s diagnostikovanou poruchou správania a učenia na báze
organickej nezrelosti CNS.
- Deti
s hyperkinetickou poruchou správania
- Deti
s poruchou adaptability na užšie a širšie sociálne prostredie /
rodiny a školy )
- Deti
s výraznejším emocionálnym a afektívnym prežívaním
- Deti
výrazne neschopné dodržiavať pravidelnosť
- Deti
s výraznými opozičnými a negativistickými reakciami
- Deti
s pretrvávajúcou sociálnou a školskou neprispôsobivosťou
- Deti
s ľahšími psychiatrickými diagnózami
- Deti
u ktorých špeciálny pedagóg diagnostikoval špecifické vývinové poruchy učenia,
napríklad:
Dyslexiu –
poruchu čítania
Dysgrafiu –
poruchu písania
Dyskalkúliu –
poruchu počítania
- Deti, ktoré majú podľa pychologického
vyšetrenia priemerné, nadpriemerné,
alebo len mierne podpriemerné rozumové
schopnosti, avšak pre uvedené ťažkosti nedokážu svoje
schopnosti dostatočne uplatniť
Dovoľujeme si upozorniť rodičov i učiteľov,
že našimi klientmi nie sú deti
mentálne zaostalé, alebo retardované, telesne a zdravotne postihnuté, ani
deti s dlhodobejšími výraznými poruchami správania disociálneho charakteru