• Deti, u ktorých psychológ, neurológ či psychiater diagnostikoval hyperaktívnu poruchu pozornosti (ADHD) majú narušenú pozornosť, sú hyperaktívne, impulzívne, ich správanie nie je primerané situácii.
  • Deti s diagnostikovanou poruchou správania a učenia na báze organickej nezrelosti CNS.
  • Deti s  hyperkinetickou poruchou správania
  • Deti s  poruchou adaptability na užšie a širšie sociálne prostredie / rodiny a školy )
  • Deti s výraznejším emocionálnym a afektívnym prežívaním
  • Deti výrazne neschopné dodržiavať pravidelnosť
  • Deti s výraznými opozičnými a negativistickými reakciami
  • Deti s pretrvávajúcou sociálnou a školskou neprispôsobivosťou
  • Deti s ľahšími psychiatrickými diagnózami
  • Deti u ktorých špeciálny pedagóg diagnostikoval špecifické vývinové poruchy učenia, napríklad:

Dyslexiu – poruchu čítania

Dysgrafiu – poruchu písania

Dyskalkúliu – poruchu počítania

  • Deti, ktoré majú podľa pychologického vyšetrenia priemerné, nadpriemerné, alebo len mierne podpriemerné rozumové schopnosti, avšak pre uvedené ťažkosti nedokážu svoje schopnosti dostatočne uplatniť

 

Dovoľujeme si upozorniť rodičov i učiteľov, že našimi klientmi nie sú deti mentálne zaostalé, alebo retardované, telesne a zdravotne postihnuté, ani deti s dlhodobejšími výraznými poruchami správania disociálneho charakteru